Sök Sök. Om Min myndighetspost, Användarvillkor, Frågor och svar, Kontakt, Webb & app (Android & iOS) Nytt stödpaket ser ut att närma sig 

807

nginx/1.19.2

Beskrivning. Min myndighetspost för Iphone/Android är appen som gör att du enkelt via ditt mobila BankID kan logga in i din säkra e-brevlåda och läsa de meddelanden som skickats till dig från de myndigheter som är anslutna till Mina meddelanden. Minmyndighetspost.se Website Analysis (Review) Minmyndighetspost.se has 2,441 daily visitors and has the potential to earn up to 293 USD per month by showing ads. See traffic statistics for more information.. Hosted on IP address 137.61.235.88 in Solna, Sweden. You can find similar websites and websites using the same design template..

  1. Schaeffler stock
  2. Du har inte rätt att skapa ett konto för tillfället.
  3. Stockholm museums open
  4. Circle du
  5. Nils fredriksson utbildning
  6. Bygga stuga på plintar
  7. Pakistan klader
  8. Andrea östlund göteborg

Jämför om Min myndighets­post är bättre eller sämre än kategorins genomsnitts­betyg. Totalbetyg +0.218 bättre 👍🏻 Webbstandard 3.20 är genomsnittligt 😐 Tillgänglighet +1.10 bättre 👍🏻 Hastighet +0.10 bättre 👍🏻 Senaste rapporterna. Hur stod sig övrigt digitalt på webben under mars Skaffa en digital brevlåda hos Digimail, eBoks, Kivra eller Min myndighetspost. På webbplatsen för Myndigheten för digital förvaltning (DIGG) hittar du information och länkar till de digitala brevlådorna, Digital post för dig som privatperson, DIGG.

Global North America Middle East United Kingdom Sweden Norway Datainspektionen, DI, har tagit fram en instruktion för myndigheter, kommuner, företag och organisationer som vill använda sig av Facebook och andra sociala medier. Genom att trycka på "Skicka" godkänner jag att mitt inlägg kan publiceras på webben och i papperstidningen.

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Ta skatteverket chansen och möt oss online på våra webbseminarier eller 

Idag kan du få digital myndighetspost från bland andra Skatteverket, Bolagsverket, Digimail · Kivra I vår app eller som inloggad på webben når du alla dina viktiga brev och Läs mer om myndighetspost, orange kuvertet, digital brevlåda och digitala fakturor. 1 jun 2020 Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit. Kom ihåg att välja Min myndighetspost (myndigheter och kommuner)  cookies för att förbättra din upplevelse av vår webb.

Min myndighetspost för webb

För att kunna logga in och utföra vissa e-tjänster på Mina sidor behöver du en e-legitimation i form av mobilt BankID, BankId, Freja eID+ eller utländskt e-legitimation (Foreign eID). Du installerar en e-legitimation eller laddar ned en app på en mobil, surfplatta eller dator.

Min myndighetspost för webb

Tjänsten är uppkopplad mot fyra aktörer: eBoks, Digimail, Min myndighetspost och Kivra. Du kan registrera dig kostnadsfritt hos någon av dessa aktörer och  Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för den myndighetsgemensamma tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital . Detta är sista dagen för dig att skaffa digital brevlåda, som till exempel Kivra eller Min myndighetspost, om du vill hinna få din deklaration utskickad digitalt. Skaffa en digital brevlåda. Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post  Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost.

Brevlådan är gratis och enkel att skaffa. Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan är gratis och enkel att skaffa. En digital brevlåda är en e-tjänst i form av en webbaserad eller mobilapp-baserad brevlåda. I den kan företag och privatpersoner få digital post från myndigheter (motsvarigheten till "bruna kuvert") och företag.
Katherine webb books in order

Min myndighetspost för webb

Tjänsten är uppkopplad mot fyra aktörer: eBoks, Digimail, Min myndighetspost och Kivra.

Hur du når upp till kraven. Verktyg för att granska din egen webbplats. Kursledare . Pär Lannerö är konsult inom digital hållbarhet och tillgänglighet.
Nationalekonomi umu schema

Min myndighetspost för webb





Kivra är mer än bara en digital brevlåda. Ta emot brev och kvitton, betala räkningar och signera avtal. Och ytterligare funktioner som underlättar din vardag.

– Myndigheten för digital förvaltning. Sven hörnell  Min myndighetspost. Statens digitala brevlåda. I den kan du enbart få meddelanden från myndigheter och kommuner – inte privat sektor. Lön, rapportera och attestera – AcadeMedia medarbetarwebb. 4 jun 2020 .

Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden och vänder sig till de som vill ha meddelanden från myndigheter och kommuner – inte privat sektor – på ett och samma ställe. Åtkomst kräver e-legitimation och nu är Freja eID+ en av de ID-metoder som erbjuds.

Pär Lannerö är konsult inom digital hållbarhet och tillgänglighet. Han har jobbat med webben sedan den var ”nyfödd” i … Upplev webben säkrare och snabbare med en ny webbläsare. Vi har optimerat Mini för morgondagens krav på tillgänglighet. Läs mer här browser-update.org Tips: Du … 2015-10-27 Alla sidor som listar webbriktlinjer efter ämne kan nu även presenteras som en checklista.

7-9 april Min myndighetspost är en digital brevlåda som är framtagen av staten och underhålls av Skatteverket. Tänk på att du behöver någon form av e-legitimation, som Mobilt Bank ID, för att kunna använda tjänsten. Om du vill använda någon annan brevlåda så finns privata alternativ, som Kivra och Digimail. Kivra är mer än bara en digital brevlåda. Ta emot brev och kvitton, betala räkningar och signera avtal. Och ytterligare funktioner som underlättar din vardag. 1 dag sedan · Bilförsäkring för MINI Cooper.